Мультитест виходить за рамки і запускає єдиний сайт

01.02.2015

Мультитест виходить за рамки і запускає єдиний сайт

Сервіс по підбору інтернет-провайдера «Мультитест» запускає новий сайт, на відміну від попередніх, не прив'язаний до якої-то країні. На даний момент за адресою www.multitest.me користувачі Інтернету з будь-якої точки світу можуть підписатися на пропозиції провайдерів за своєю адресою, а провайдери - взяти участь в ранньому тестуванні на спеціальних умовах.

Зараз multitest.me доступний на 2 мовах, але їх число буде рости. При цьому, вже запущені локальні сайти найближчим часом продовжать роботу.

Артем Білодід, CEO та засновник проекту: «Зараз у світі 2,7 млрд користувачів, а до 2016 року ця цифра збільшиться до 3,4 млрд. Від 20 до 40% з них незадоволені поточним провайдером (швидкість, надійність, ціна), а пів мільярда абонентів підключаються і переподключаются щорічно. У свою чергу в світі налічується близько 150-200 тис. інтернет-провайдерів, які витрачають колосальні суми на залучення абонентів: в 2013 році - $45 млрд, у 2017 вони будуть витрачати $125-175 млрд. Таким чином ми, виступаючи лидогенератором для провайдерів і затребуваним сервісом для користувачів з більш ніж низькою конкуренцією, ставимо перед собою амбітні, але здійснимі мети: домогтися світового лідерства на ринку підбору провайдера».

«Мультитест» - це пошукова система в області перевірки покриття та вибору інтернет-провайдера, який агрегує необхідну інформацію і видає її у відповідності з запитом користувача. Сервіс надає актуальні дані про можливі зв'язки за конкретною адресою.

Запустившись в 2012 році, «Мультитест» зміг стати лідером ринку України без залучення інвестицій. Сьогодні його ринкова частка складає близько 80%. У Росії проект знаходиться в пілотній стадії, при цьому щомісячна відвідуваність сайту досягає 25 тис. унікальних користувачів.

До теперішнього часу сервіс Multitest.me обробив понад 3 млн запитів на покриття провайдерів за конкретними адресами - як в Укрїні, так і по всьому світу (http://goo.gl/tpLsCB).

Інтернет-провайдери, які є партнерами проекту «Мультитест», здійснюють з його допомогою до 25% підключень користувачів. Ця цифра постійно зростає, оскільки розвиток сервісів по підбору провайдера поки перебуває на ранній стадії, на відміну від, наприклад, послуг з пошуку авіаквитків або резервування готелів. У найближчих планах проекту - комерційний запуск на нових ринках, випуск додатків для Android і iOS, подальше доопрацювання продукту.

Джерело ITC.ua


Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!