Статті і матеріали для провайдерів


Зниження відтоку і основні способи утримання клієнтів

Ми виділили основні причини відходу абонентів у новій статті. Також, ми розділили методи утримання абонентів – дорогі і не дуже.

Читати далі ...

Знижки – як і коли користуватися?

У цій статті обговорюємо застосування знижок у бізнесі провайдерів, їх складності і можливі варіанти надання.

Читати далі ...

Чому не варто копіювати інформацію про вашу компанію на зовнішні ресурси?

Чим більше однакових описів вашої компанії з'являється в мережі, тим НИЖЧЕ ваш основний ресурс опускається в пошуковій видачі. Деталі читайте в нашій статті.

Читати далі ...

Питання про бонуси і програми лояльності: коли, кому, де?

Бонус легко дати, але набагато складніше прорахувати його ефективність і окупність заздалегідь. Як мінімум, важливо розуміти, кому бонус дати, а кому краще не треба. Деталі читайте в нашій статті.

Читати далі ...

Математика залучення клієнтів: залучення з допомогою листівок

Ви залучаєте абонентів з допомогою листівок? Так роблять багато провайдерів. Дізнайтесь із статті, як покращити ефективність листівок і виділятися серед конкурентів.

Читати далі ...

Коли насправді окупається залучення абонентів?

Залучення клієнта – тільки початок шляху в отриманні прибутку. Коли ж абонент окупить вкладені в залучення інвестиції – читайте у статті від Мультитест.

Читати далі ...

Колл-центр. Навчіть своїх співробітників відповідати на заявки негайно

Грубі помилки колл-центру провайдера і як їх уникнути

Читати далі ...

Труднощі перекладу: клієнти і провайдери

Як Мультитест пере бар'єри на ринку телекомунікацій

Читати далі ...

Від чого залежить конверсія сайту провайдера?

Які питання хвилюють потенційних абонентів і з якими проблемами вони стикаються на сайтах провайдерів? Читайте в нашій статті.

Читати далі ...