Від чого залежить конверсія сайту провайдера?

17.06.2015

Скільки нових клієнтів ви отримуєте в місяць за заявками і дзвінків з сайту? 50, 100, може, більше? Або, навпаки, менше?

Конверсія – це показник ефективності вашого сайту. Кажучи простими словами: якщо на ваш сайт зайшло 100 осіб, а 2 залишило заявки – то конверсія вашого сайту заявки – 2%.

Якщо вас не влаштовує, що ваш сайт втрачає десь 98% ваших потенційних клієнтів, давайте збільшимо його ефективність. Що впливає на конверсію?

Що впливає на конверсію?

  • наскільки просто користувачеві знайти всю необхідну інформацію
  • викликає ваш сайт довіру
  • відповідає очікуванням вашого клієнта
  • чи вирішує він поставлену перед ним задачу
  • наскільки зрозуміло ви доносите свою пропозицію
  • приємно взагалі перебувати на вашому сайті, або хочеться скоріше його закрити, поки не витекли очі, і багато іншого

Основне завдання сайту інтернет-провайдера при взаємодії з потенційними клієнтами – відповісти на всі питання майбутнього абонента і привести його до дзвінка або цільової заявці.

Однак, в більшості випадків, провайдери тільки ускладнюють комунікацію з користувачем, або настільки хитро і незрозуміло ховають інформацію, що користувач іде шукати розради і пояснень у конкурентів.

Ось питання, які цікавлять потенційних абонентів:

  1. Де? Яке покриття у вашого провайдера, і чи надаєте ви інтернет за конкретною адресою?

  2. Скільки коштує? Які у вас є тарифи, і що конкретно можна отримати за ці гроші?

  3. Як оплатити? Буде зручно сплачувати ваші послуги, якщо онлайн-оплата, або доведеться по-старому їздити і платити в офіс?

  4. Хто вже користується? Вам взагалі можна довіряти? Інші клієнти задоволені, у них все добре, якість і техпідтримка влаштовує?

  5. Давно працюєте? Ви черговий "шараш-монтаж" або надійний провайдер з великим числом користувачів і репутацією на ринку?

  6. Як замовити? Як зв'язатися з вами, через скільки ви передзвоніть і взагалі що потрібно зробити, щоб отримати підключення?

  7. Як швидко підключать? Скільки доведеться чекати обробки заявки, коли технік зможе виїхати на підключення і т. д?

  8. Чому варто вибрати саме вас? Чим ви відрізняєтеся від 10 інших провайдерів за його адресою? Чому варто вибрати вас, а не когось іншого?

ВАЖЛИВО: Більшу частину цієї інформації клієнт повинен отримати в межах першої(головної) сторінок. Або розмістіть на головній сторінці ЧІТКІ і ЗРОЗУМІЛІ посилання на сторінку, де вона може отримати всі відповіді.

Чим менше опору і нерозуміння буде відчувати клієнт при взаємодії з вашим сайтом і вашими співробітниками – тим більше у вас буде клієнтів.

З якими ще проблемами стикаються потенційні абоненти на вашому сайті?

Клієнти не можуть зв'язатися з менеджером.

Переконайтеся, що ваші клієнти розуміють, куди веде контактний телефон, та хто їх зустріне на тому кінці дроту. Новим клієнтам потрібно підключення, поточним – техпідтримка. Ці два телефони ЗОБОВ'ЯЗАНІ бути на вашому сайті більш помітними.

Просто і зрозуміло



Незрозуміло. Та й навіщо ПОШТОВА адреса???



Щоб залишити заявку, потрібно заповнити "анкету-простирадло"

Ви дійсно вважаєте, що для дзвінка менеджера потрібна вся ця інформація? Не ускладнюйте клієнтам життя. Вони і так вам поки не дуже довіряють.



Вам достатньо дізнатися ім'я клієнта, щоб звертатися до нього по імені в розмові. Та номер телефону, щоб додзвонитися до нього. Всю іншу інформацію менеджер дізнається самостійно, запише зі слів клієнта і назавжди позбавить від мук заповнення багатолистових анкет.



Немає перевірки покриття за адресою. Або вона вкрай незручна.

Так, попросіть людину зайти на "карту покриття", дайте йому там ще одне посилання, попросіть заповнити анкету... І якщо йому пощастить отримати через 2 дні відповідь, то він дізнається, ви підключаєте інтернет у його будинку чи ні.

Незрозуміло, незручно і хочеться закрити



В ідеалі, людина просто вводить свою адресу і ваша система видає можливість підключення. Ось, наприклад, так:

Зрозуміло і зручно



Незрозумілі тарифи

Говоріть з абонентом на його мові. Ось хороший приклад того, що людина отримує в тарифі мобільного інтернету 200 МБ в день:



Зручність в оплаті/поповненні рахунку

Зручні варіанти для користувача:

  • Оплата в терміналах
  • Оплата електронними грошима
  • Оплата по карті
  • Онлайн-банк

Не зручні варіанти:

  • Оплата тільки в офісі провайдера
  • Обов'язкова оплата через банк
Не змушуйте ваших клієнтів стояти в чергах в 2015 році


Відгуки на вашому сайті

Добре, якщо ви самі підготували для ваших клієнтів структуру відкликання і їм залишається лише написати свої враження.



Клієнти говорять про вас добре, але вам мало? Накажіть говорити їм ще, навіщо ж бути ввічливими з тими, хто вас хвалять?!

Не треба так.



Увага: Забудьте про те, щоб писати відгуки самостійно. У 99% випадків ваші співробітники не знають і не вміють це робити. Ваші клієнти – не дурні. Штучно вимучені відгуки видно за кілометр, а це відлякує навіть тих клієнтів, які спочатку вам довіряють.

Інформація про вашу компанію та інші опису.

Подбайте про те, щоб клієнту було цікаво і зручно читати про вашу компанію. Вкажіть вигоди для клієнта, якщо є якісь сертифікати і ліцензії, покажіть їх. Ось приклад зрозумілого і простого опису компанії:



А ось SEO-простирадло для роботів. Я навіть не став читати її повністю. Можливо, було ефективно кілька років тому. Зараз Так робити НЕ ВАРТО.



P. S. У цій статті ми розглянули типові помилки, які роблять інтернет провайдери на своїх сайтах. Сподіваюся, це була корисна інформація для вас.

Подивіться уважно на свій сайт очима клієнта: чи легко знайти відповіді на його питання, чи залишити заявку або перевірити покриття. Чи розуміє клієнт чим ви відрізняєтеся від конкурентів?

Усуньте ці помилки, якщо вони у вас є, і зовсім скоро ви будете отримувати більше клієнтів при тих же вкладеннях у рекламу.

Автор: Олександр Бесєдін
© «Multitest.me», при повному або частковому копіюванні матеріалу посилання на першоджерело обов'язкове.

Читайте також:

Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!

< !-- getsitecontrolCODE START -->