Труднощі перекладу: клієнти і провайдери

17.06.2015

Давайте заглянемо в голову вашим клієнтам і подивимося, як веде себе звичайний користувач, вибираючи інтернет.

1. По-перше, йому потрібно зрозуміти, які саме провайдери надають послуги з його адресою.

І тут він відразу ж стикається з труднощами! Щоб визначити, чи надає провайдер послуги за його адресою, користувачеві потрібно зайти на сайт провайдера і ввести свою адресу в полі перевірки покриття.

Якщо ви – великий провайдер, то, швидше за все, ваше назву у людей на слуху. Однак, якщо ви не так великі, клієнт може і не знати про ваше існування. Як він вас знайде?! Де ви думаєте, користувач вибирає до якого провайдера підключитися? Вдома? А ось і ні...

Важливо! Зверніть увагу на цей момент – близько 60% користувачів приймає рішення підключатися до того чи іншого провайдера ЗА РЕКОМЕНДАЦІЯМИ. Людина приходить на роботу, зустрічається з друзями, йде до сусідів, запитує у тих, кому він довіряє: «Яким користуєшся інтернетом? Надійний? Не рве? Швидкість нормальна? А то всі відгуки в інтернеті якісь липові або один негатив»

Менше 40% користувачів підключається, побачивши рекламу в будинку або отримавши флаєр.


Ви розумієте, що ваші абоненти вже давно самі стали ВАШИМ ОСНОВНИМ РЕКЛАМНИМ КАНАЛОМ, а ви практично ніяк на них не впливаєте?!

2. Отже, наш герой отримав кілька рекомендацій від знайомих, знайшов флаєра у себе в поштовій скриньці і прочитав якусь рекламу. Тепер йому належить вибрати між 3-5 доступними постачальниками інтернету.

Як він діє далі?

Якщо йому порекомендували якогось провайдера друзі, то градус довіри до цієї фірмі спочатку великий. Людина, швидше за все, залізе на сайт провайдера, знайде відповідний тариф та залишить заявку.

Якщо він не отримав рекомендацій, то він буде порівнювати умови, тарифи, читати відгуки на форумах в надії отримати чітку причину, чому варто підключатися до якогось конкретного провайдера. Продзвонить кілька провайдерів, щоб отримати відповіді на свої запитання.

3. Нарешті, він зупиниться на 1-2 провайдерів. І залишить заявку на підключення.

Важливо! Чим довше ваш менеджер не бере трубку або не відповідає на заявку, тим імовірніше, що менеджер іншого провайдера буде спритнішим. А ви втратите десь 3-4 тис. гривень за термін "життя" кожного вашого потенційного абонента.

На всі свої дослідження, консультації, сумніви потенційний абонент витрачає від кількох днів до кількох тижнів.

Уявіть, що весь описаний шлях він може пройти за 10 хвилин з допомогою сервісу Мультитест:

Завдяки такому спрощенню життя абонента послугою з підбору інтернету за вашим адресою користується в середньому 100 тисяч українців щомісяця.


А тепер розглянемо основні труднощі інтернет-провайдерів


Наші фахівці працюють на ринку телекомунікацій вже більше 10 років. На основі наших спостережень і досвіду ми виділили 5 основних проблем цього ринку, які досі не вирішені:

  1. Залучення нового абонента коштує 5-7 абонплат.
    Сюди входять всі затрати на рекламу з непередбачуваним ефектом, акції, демпінг, зарплата співробітників, офіс, відгули та інше.

  2. Конкуренція до 5-7 провайдерів в одному будинку. Тільки невелика кількість провайдерів розглядає кожен будинок і район як окрему бізнес модель. Більшість же просто покриває найбільш густонаселені райони і не має конкретної стратегії.

  3. Низька конверсія заявок в абоненти. Немає грамотних менеджерів з продажу. Через некомпетентність та халатність менеджерів ви можете втрачати до 50% потенційних абонентів.

  4. Відтік існуючих абонентів. А тут вже викошує ваших клієнтів непрофесійна техпідтримка або застаріле обладнання. А може, просто нічим утримувати клієнтів від переходу на смачні тарифи і акції до іншим провайдерам.

  5. Слабкий приплив нових абонентів. У 90% випадків провайдери пропонують схожі тарифи, схожі умови і схоже якість. Клієнти вибирають "на авось" і за рекомендаціями.
Як ви вважаєте, при такій ситуації на ринку, було б провайдерам в принципі цікаво отримати постійний потік клієнтів БЕЗ ВИТРАТ на рекламу і з оплатою тільки за передані заявки на підключення?


У 3-6 разів дешевше будь-якого іншого онлайн-каналу залучення. Потік клієнтів, які спочатку лояльні вибраного провайдера і довше залишаються з ним.


Ось тому з Мультитестом зараз співпрацює понад 100 українських провайдерів, а кількість користувачів, подбиравших інтернет за вашим адресою, перевалила за 2 млн. чоловік.


P. S. Основна місія Мультитеста – надати кожній людині можливість отримати кращий інтернет за його адресою. А провайдерам ми передаємо нових лояльних абонентів, які самі їх обрали.

Якщо ви хочете стати нашим партнером і отримувати нових клієнтів без витрат на залучення, перейдіть за цим посиланням.

Зареєструвати провайдера | Умови отримання нових абонентів

Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!