Доставка, оплата, гарантії

22.03.2012

 

Ми прагнемо, щоб ви залишились задоволені нашим сервісом. Будь ласка, ознайомтеся з важливою інформацією, представленою нижче:

 

В разі замовлення обладнання для безпровідного 3G/4G Інтернету, існують такі варіанти доставки:

  1. Кур'єром по Києву. Вартість доставки обладнання - 50 грн. Зазвичай, якщо ви розмістили замовлення до 12:00 — ми доставимо його в той же день. У будь-якому випадку, під час замовлення наші менеджери зразу узгодять з вами час доставки.
  2. Доставка з послугою Мультитест по Києву, Харкову та передмістю. Вартість послуги - 100 грн, виїзд за межі міста оплачується з розрахунку 3 грн за км в обидві сторони. (4 грн взимку)
  3. Доставка по Україні сторонніми службами доставки. Ми доставляємо товари з допомогою служб доставки "Нова пошта" і "Укрпошта". Вартість доставки - 50 грн. Доставка здійснюється тільки після повної передоплати товару.

 

Способи оплати:

  1. Готівкова оплата можлива лише при доставці у Київі або замовлення послуги Мультитест в Києві і Харкові. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати ми видаємо вам наряд.
  2. Безготівкова оплата здійснюється наступним способом: після оформлення замовлення, менеджер електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.
  3. За допомогою системи Інтернет-розрахунків WebMoney клієнти мають можливість виробляти моментальну оплату через Інтернет. Щоб оплатити покупку товару в WMZ, необхідно скористатися програмою Webmoney Keeper або онлайн-інтерфейсом Webmoney Keeper Light.
 
Гарантія та сервісне обслуговування
 
На товари надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутність в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або наряд нашої компанії.
 
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом вироба або керівництвом по його експлуатації).
 
Я можу обміняти або повернути товар?
 
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
 
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:
  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність первинної упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Зверніть увагу, що відшкодування балансу з рахунку провайдера не виробляється, вартість наданих та сплачених послуг не повертається.
 
При необхідності, ознайомтеся з Законом України про захист прав споживачів.
 
Де і як можна зробити обмін або повернення?
 
Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою:
р. Київ, Московський проспект 16, офіс 308 c понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-00. Телефон: тел. (098) 414-72-18.
 
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
 
Якщо ви живете не в Київській області, ви можете надіслати товар назад тим ж способом, яким ви його отримали. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
 
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
 
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон або наряд, в якому зазначаються:
  • модель;
  • серійний номер;
  • дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте її протягом усього терміну експлуатації. В гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.
 
У яких випадках гарантія не надається?
 
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Читайте також - умови використання нашого сервісу.

 

Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!