Математика залучення клієнтів: залучення з допомогою листівок

16.07.2015

Чи використовуєте ви листівки для залучення нових абонентів? Наскільки ефективно вони працюють? Роздача листівок – досить поширений канал залучення користувачів в інтернет-провайдерів. З одного боку все правильно – ви накриваєте рекламою" територію свого покриття, де живуть ваші потенційні клієнти. З іншого боку – ви не замислювалися, що в 2015 році існують більш ефективні способи залучення клієнтів, ніж "задаривание" папірцями мешканців та перехожих?

Згідно з дослідженнями, близько 75% (дані 2012 року) клієнтів приймають рішення про підключення того чи іншого провайдера на роботі або після консультації з друзями. Не удома! Так що, поширюючи листівки по своєму покриттю, ви можете вплинути на рішення тільки 25% своїх користувачів!

Незважаючи на це, провайдери все ще намагаються дістати клієнта ближче до оселі. До того ж їх комунікація досі будується на співвідношенні ціна-швидкість, а не на зрозумілій вигоди для споживача.

На що ще звернути увагу?

Листівки використовують більшість провайдерів – будьте готові: в поштовій скриньці у клієнта ще 3-4 таких же листівки від інших провайдерів. Резонне питання: чому ваші клієнти виберуть саме ваша пропозиція? Незрозуміло! Таке відчуття, що всі провайдери ці листівки в одному місці замовляють. Або настільки бояться виділятися, що ліплять поліграфію за одним шаблоном.


Набір повідомлень у листівках (та й в інших рекламних каналах) настільки мізерний, що найкраще його уявити списком прикметників, які застосовуються до іменника інтернет:

  • Швидкісний
  • Безлімітний
  • Високошвидкісний
  • Швидкий
  • Домашній
  • Якісний
  • Надійний
  • Стабільний
  • Дешевий

Візуалізація

Знову ж таки, таке враження, що для всіх провайдерів макети готує один дизайнер. Найчастіше зустрічаються зображення:

  • Комп'ютер
  • Кабель
  • Щасливі, що сміються люди
  • Машини
  • Мотоцикли
  • Літаки
  • Різні індикатори, датчики. Приміром, спідометр.

Саме тут у вас як провайдера виникає проблема – ви НІЧИМ не відрізняєтеся від інших. І НІЯК не допомагаєте вашим користувачам вибрати вас. Ті ж самі пропозиції, ті ж самі тарифи, ті ж самі ціни. Люди утомилися від одноманітних пропозицій Що ж робити, щоб листівка працювала? Зробіть привабливу пропозицію. Зробіть яскравий, нестандартний флаєр. Зацікавте клієнта. 1. Покажіть йому цінність цього флаєра, щоб він зберіг його. У більшості провайдерів листівка несе інформаційний характер. Як звичайно, список тарифів, дроти з мотоциклами, і якісь пафосні слогани на кшталт "Закачайтесь від швидкості закачування, провайдер Ромашка". Така листівка не допомагає клієнту прийняти рішення в вашу користь. У ній немає конкретної пропозиції-акції та заклику до дії. Вона нічим не відрізняється. Немає приводу, щоб залишити її, а не викинути в найближчу урну. 2. Обов'язкові блоки рекламної листівки.

  • Конкретна пропозиція або акція.

Зроби те-то і отримай те-то. Покажіть клієнту вигоду і зробіть йому конкретну пропозицію. Безглуздо в черговий раз просто описувати тарифи.

  • Відповідна картинка.
  • Заклик до дії + обмеження по часу.

Скажіть людині, що йому потрібно зробити. І поясніть, чому це потрібно зробити саме зараз.

Наприклад, "Підключайтесь до "Провайдер" до 14.09.2015 та отримайте 2 місяці інтернету і 2 місяць IPTV усього за 100 гривень! Пред'явіть цей флаєр в нашому офісі до 21.07 (тут важливо вказати лише кілька днів, щоб підштовхнути клієнта і не дати йому забути про вас) і отримаєте третій місяць в подарунок!* (*при укладанні договору на 1 рік).

Варіанти заклику до дії. Що ви хочете, щоб клієнт зробив?


Подзвонив? Дайте заклик до дії - “Зателефонуйте по такому-то телефону і отримаєте бонус.


Прийшов в офіс? "Пред'явіть цю листівку в нашому офісі і отримаєте бонус"


Залишив заявку на сайті? Залиште заявку на сайті "провайдер.сом.иа" введіть номер цієї листівки і отримаєте бонус. Клієнт повинен захотіти прийти до вас в офіс, залишити заявку на підключення. Зорієнтуйте його і дайте причину це зробити


Продумайте взаємодія з вашим клієнтом

Який заклик до дії на вашій листівці, де її отримає потенційний клієнт, від кого, як він її отримає, чому він її прочитає, що він зробить з нею після прочитання, чому він зробить то дія, якого ви від нього хочете?


1) Запропонуєте послуги IPTV у подарунок в пакеті. Це приваблює.


2) Зробіть так, щоб у листівці була цінність, щоб її хотілося зберегти. Дайте маленьку навчальну інформацію. Дуже класно, якщо людина зможе отримати знижку, лише пред'явивши цю листівку. Наприклад, магазини одягу дають таблицю розмірів на своїй листівці – і людина в більшості випадків збереже її в гаманці.


Деякі хитрощі при роботі з листівками

Щоб отримати хороший вихлоп – необхідно придумати рекламну концепцію. Ваше завдання: ВІДРІЗНЯТИСЯ і зацікавити листівкою покупця.


1) Виділяйте вузькі сегменти потенційних клієнтів. Куди ефективніше опрацювати базу здаються в оренду квартир з новими мешканцями, ніж бомбити осілих власників. Опрацюйте новобудови і елітні будинки. Тамтешні жителі легко перейдуть до більш якісного провайдера, якщо їм не подобається техпідтримка або барахлить підключення.


2) Мінімум інформації. Розкажіть про 3-4 основних тарифах, а краще взагалі про одному акційному. Всі. Звикніть до думки, що люди не читають. У вас є 3 секунди, щоб зацікавити клієнта, перш ніж він донесе листівку до смітника.


3) Придумайте вже нові прикметники до своєї послуги.


4) ЗАВЖДИ акцентуйте увагу на акції (реченні), дедлайн і заклику до дії. Це ключові блоки вашої листівки.


Листівки працюють, якщо їх грамотно зробити і подати в потрібному місці

Листівки - досить непередбачуваний і клопіткий спосіб залучення клієнтів. Результативність листівок рідко досягає 1-2 відсотків, на 10000 листівок припадає всього 10-20 клієнтів, а то й менше. Тому створюйте правильні листівки і збільшуйте кількість клієнтів. А якщо хочете відразу одержувати готові заявки на підключення, реєструйтеся на сервісі Мультитест.


При підготовці статті частково використаний матеріал блогу Романа Зайцева - експерта по бізнес-процесам інтернет-провайдерів.



Автор: Олександр Бесєдін

© «MULTITEST.ME», при повному або частковому копіюванні матеріалу посилання на першоджерело обов'язкове.

Читайте також:

Сподобалася стаття? Поділіться їй з друзями!